وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است

به گزارش مجله فازنما، از آن جا که مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، در موقعتی نهایی قرار دارند، اعضای توافق هسته ای با ایران باید کوشش های دیپلماتیک برای به راستا بازگرداندن برجام(توافق هسته ای) را دو چندان نمایند.

وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزیر امور خارجه چین در سخنرانی در کنفرانس خلع سلاح اتمی ژنو از تاثیر رویکرد آمریکا در قبال ایران بر ایجاد شرایط کنونی برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ یی وزیر امور خارجه چین که در کنفرانس خلع سلاح ژنو سخنرانی می کرد، در بخشی از اظهاراتش گفت که رفتارهای زورگویانه یک جانبه آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است.

او گفت: از آن جا که مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، در موقعتی نهایی قرار دارند، اعضای توافق هسته ای با ایران باید کوشش های دیپلماتیک برای به راستا بازگرداندن برجام(توافق هسته ای) را دو چندان نمایند.

بر اساس این گزارش، مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره پیدا کردن راهی برای بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی کامل به توافق هسته ای از ماه گذشته در وین در جریان بوده است.

هیئت آمریکا هم در محل مذاکرات حضور دارند اما تا کنون مذاکراتی میان ایران و طرف آمریکایی انجام نشده است.

دو کارگروه کمیسیون مشترک برجام راه های لغو تحریم های آمریکا و بازگشت ایران به پایبندی کامل به تعهدات هسته ای اش را در راستای احیای توافق آنالیز می نمایند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1093

به "وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید