هزینه سفر به کیش در سال 1403 به طورکلی چقدر است؟

به گزارش مجله فازنما، جزیره کیش این روزها جایگزین سفرهای خارجی ما شده است. کیش هم به خاطر سرگرمیات آبی و غیرآبی جذابش، هم به خاطر امکانات کاملش و هم به علت جذابیت طبیعی اش، یکی از زیباترین سفرهایی است که نه تنها ایرانی ها بلکه گردشگران خارجی هم می توانند داشته باشند. البته سفر به کیش الزاما گران نیست. اگر بتوانید قبل از سفر به کیش، هزینه سفر به کیش را خودتان در بیاورید، می توانید یک سرگرمی مالی اما زیبا داشته باشید.

هزینه سفر به کیش در سال 1403 به طورکلی چقدر است؟
مقرون به صرفهترین فصل سفر به کیش چه زمانی است؟

فصل های تابستان مقرون به صرفهترین فصل سفر به کیش است، چون هوا گرم می گردد، تعداد گردشگران کمتر است و قیمت ها پایین می آید.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی چقدر است؟

اگر ماشینتان سالم باشد، تا جزیره کیش هزینه خاصی به جز چند باک بنزین ندارید و فقط باید هزینه عوارض ورود به جزیره کیش را بدهید.

برترین فصل سفر به کیش چه وقت است؟

برترین زمان سفر به کیش نیمه دوم سال است. در این بازه زمانی، هوا خنک بوده و می توانید به راحتی در سطح جزیره تردد کنید.

در ادامه هزینه سفر به کیش را با آنالیز عوامل مختلف با هم در مجله گردشگری خبرنگاران مرور می کنیم، اما پیش از خواندن این مقاله پیشنهاد می کنم که نگاهی به تورهای کیش خبرنگاران بیاندازید، شاید یک تور عالی متناسب با شرایط خود پیدا کردید.

هزینه سفر به کیش با هواپیما در سال 1403

پیش از هر کاری باید وسیله حمل ونقل به کیش را انتخاب کنید. شاید برترین و منطقی ترین وسیله، هواپیما باشد زیرا هم راه دور است و هم بخشی از مسیر رسیدن به کیش از دریا می گذرد. اگر مرکز نشین هستید، احتمالا می دانید که پرواز تهران با بلیط مقرون به صرفه کیش، هر روز انجام می گردد.

کافی است از قبل بلیط را خریداری کنید تا از پروازتان مطمئن باشید. پرواز کیش از سایر شهرهای کشور نیز انجام می گردد، تعداد پروازها به کیش از سایر شهرها، فرق دارد. تقریبا همه ایرلاین ها پرواز کیش را در برنامه پروازی خود دارند.

  • تور کیش
  • بلیط کیش
  • هتل کیش

قیمت بلیط کیش بازه وسیعی را در بر می گیرد. در حالت عادی و شرایط معمول کمترین قیمت بلیط هواپیما کیش (از تهران) حدود یک میلیون و 750 هزار تومان است. از سوی دیگر بالاترین قیمت بلیط هواپیما کیش در نهایت به 2 میلیون و 800 هزار تومان می رسد.

این مبلغ برای بلیط های بیزینس کلاس از 4 میلیون و 200 هزار تومان آغاز می گردد و تا 5 میلیون و 500 هزار تومان هم می رسد.

البته طبیعی است که در ایام تعطیلات قیمت بلیط پرواز کیش افزایش قابل توجهی پیدا می نماید. به این ترتیب قیمت بلیط هواپیما تهران کیش رفت وبرگشت، حداقل سه میلیون و 300 هزار تومان خواهد شد. این رقم در بالاترین مقدار به پنج میلیون تومان می رسد.

راه چارههایی برای خریدن بلیط مقرون به صرفه کیش

ممکن است تصور کنید که بلیط هواپیمای کیش قیمت بالایی دارد و شما از پس این قیمت برنمی آیید، کافی است با من همراه باشید تا چند راه چاره برای خرید بلیط مقرون به صرفه کیش به شما معرفی کنم.

به تعطیلات فکر نکنید!

اگر می خواهید بلیط پرواز کیش را با قیمت مناسب خریداری کنید، برای سفر در تعطیلات برنامه ریزی نکنید. به علت تقاضای زیاد، قیمت بلیط کیش در ایام تعطیلات گران تر است.

سفر در روزهای کاری و اوایل هفته

سفر در روزهای اول هفته یعنی شنبه تا دوشنبه و روزهای کاری به طور معمول مقرون به صرفه تر بوده و بلیط پرواز کیش مقرون به صرفه تر از وقت های دیگر است. شما می توانید با کمی انعطاف پذیری، برنامه های تان را تغییر دهید و در این روزها به کیش بروید. در واقع احتمال پیداکردن بلیط کیش مقرون به صرفه قیمت در این ایام بیشتر است.

عصر سفر کنید

نه تنها بلیط پرواز کیش بلکه سایر پروازها هم عصرها مقرون به صرفه تر هستند. شما با تغییر ساعت می توانید بلیط کمی مقرون به صرفه تر بیابید و هزینه سفر به کیش را مدیریت کنید.

چمدان تان آماده باشد

اگر جدی دنبال بلیط مقرون به صرفه کیش هستید، به طور مرتب قیمت این بلیط را چک کنید. ازآنجایی که ممکن است که ناگهانی بلیط مقرون به صرفه برای تاریخی نزدیک بیابید، سعی کنید از قبل آماده باشید تا به سفر برسید.

بلیط لحظه آخری کیش

حتما اصطلاح بلیط لحظه آخری را زیاد شنیده اید، برای سفر مقرون به صرفه به کیش می توانید بلیط لحظه آخری کیش بگیرید. در این رابطه صفحه بلیط لحظه آخری را در وب سایت خبرنگاران ببینید.

هزینه سفر به کیش با قطار در سال 1403

راه دیگر برای کاهش هزینه سفر به کیش، سفر با قطار است. شما باید برای سفر با قطار به کیش، مسیر (به طور مثال) تهران تا بندرعباس را با قطار طی کنید. سپس از بندرعباس با قایق های مخصوص به کیش بروید. قیمت بلیط قطار تهران بندرعباس به عوامل مختلفی نظیر نوع قطار بستگی دارد. اما به طور معمول قیمت بلیط قطار تهران بندرعباس بین 450 تا 700 هزار تومان است.

برای کمتر کردن هزینه سفر به کیش می توانید از بندرعباس تا کیش را هم با قایق طی کنید. قیمت بلیط قایق این مسیر از بندر چارک تا کیش با لنج حدود 320 هزار تومان و با شناور 230 هزار تومان است. بنابراین همه هزینه سفر شما از تهران تا کیش در گران ترین حالت برای هر نفر بزرگ سال کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود. به این ترتیب شما علاوه بر اینکه کم تر هزینه می کنید، از سفری متفاوت و مجذوب نماینده هم لذت می برید.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی در سال 1403

اگر حوصله و وقت دارید و خوش سفر هم هستید، می توانید با ماشین شخصی به کیش سفر کنید. شما مسیر تهران تا بندرعباس را با ماشین شخصی تان طی می کنید. تا اینجای سفر، اگر ماشینتان سالم باشد، به غیر از چند باک بنزین هزینه چندانی نخواهید داشت.

سپس می توانید از بندر چارک و آفتاب با لندیگراف درحالی که سوار ماشین خودتان هستید، راهی کیش شوید. در حال حاضر هزینه لندیگراف کیش سال 1403 از بندر آفتاب معادل 2 میلیون و 950 هزار تومان به ازای هر خودرو در مسیر رفت و برگشت است. هزینه رفت وبرگشت لندیگراف از بندر چارک به کیش در سال 1403 حدود 3 میلیون و 400 هزار تومان خواهد بود.

  • هتل لیلیوم کیش
  • هتل گامبرون کیش
  • هتل شایلی کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل شایگان کیش

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی واقعا به صرفه است. علاوه بر اینکه هزینه بالای بلیط هواپیما را نمی پردازید، سفری طولانی و متفاوت را نیز تجربه خواهید کرد. ضمن اینکه برای جابه جایی در جزیره کیش هم ماشین شخصی خود را دارید.

البته به جای ماشین شخصی می توانید به اجاره ماشین در کیش هم فکر کنید که البته هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. این مورد را در سفر با تور کیش نمی توانید امتحان کنید، چراکه در سفر با تور اغلب تردد شما با تور همراه است. این ماشین ها اغلب لوکس هستند و لذت سفر به جزیره را برایتان چند برابر می نمایند.

هزینه اقامت در کیش در سال 1403

در کیش تعداد زیادی هتل وجود دارد. شما برای اقامت در این جزیره می توانید در هر یک از این هتل ها اقامت کنید. فقط بستگی دارد که کدام یک از آن ها را ترجیح می دهید. درواقع شما باید با توجه به نیازها، شرایط و بودجه تان از میان انبوه اقامتگاه ها دست به رزرو هتل کیش بزنید. با مطالعه آنچه در ادامه می آید، اطلاعاتی کلی درباره قیمت هتل های کیش به دست می آورید.

قیمت هتل های 5 ستاره کیش

موضوع اقامت تاثیر زیادی روی هزینه سفر به کیش دارد. از معروف ترین و مهم ترین هتل های 5 ستاره کیش می توان به هتل ماریناپارک، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل بین المللی کیش و هتل شایگان اشاره نمود. این هتل ها از برترین هتل های کیش ازنظر مسافران محسوب می شوند.

هتل های 5 ستاره کیش، به علت توریستی بودن منطقه، از استانداردهای بسیار بالایی برخوردار هستند. بنابراین با اقامت در این هتل ها، از اتاق ها و سوئیت هایی بسیار راحت و لوکس، امکانات و خدمات تفریحی فراوان و متنوع و رستوران هایی شیک با غذاهایی خوشمزه لذت خواهید برد.

هزینه یک شب اقامت در هتل های 5 ستاره کیش برای هر نفر حداقل 4 میلیون تومان خواهد بود. این مبلغ برای روزهای عادی و بدون تخفیفات ارائه شده از سمت هتل است.

قیمت هتل های 4 ستاره کیش

اگر دلتان می خواهد اقامتی درخشان داشته باشید اما هزینه هتلتان هم هزینه سفر به کیش را نجومی نکند، به هتل های 4 ستاره فکر کنید. هتل های 4 ستاره بخش عمده ای از امکانات هتل های 5 ستاره را دارند و در عین حال، هزینه شان عموما کمتر از آن هاست. هتل فلامینگو، هتل صدف و هتل سورینت مریم از هتل های 4 ستاره کیش هستند که بیشتر شناخته شده اند. ب

عید است بتوانید با کمتر از 3 میلیون و تومان یک شب در هتل های 4 ستاره اقامت کنید. این مبلغ برای روزهای عادی و بدون تخفیفات ارائه شده از سمت هتل است.

قیمت هتل های 3 ستاره کیش

اقامت در هتل های سه ستاره کیش می تواند هزینه سفر به کیش را خیلی پایین نگه دارد. همان طور که اشاره شد، استاندارد هتل ها در کیش بالاست؛ بنابراین با اقامت در هتل 3 ستاره هم به شما بد نخواهد گذشت. هزینه هر شب اقامت در هتل های 3 ستاره کیش از 2 میلیون و 500 هزار تومان آغاز می گردد.

از هتل های 3 ستاره کیش می توان به هتل پارسیان، هتل جام جم و هتل گراند و هتل تعطیلات اشاره نمود. این مبلغ برای روزهای عادی و بدون تخفیفات ارائه شده از سمت هتل است.

قیمت هتل های 2 و 1 ستاره کیش

و درنهایت برای کم ترشدن هزینه سفر به کیش می توانید در هتل های 2 یا 1 ستاره اقامت کنید. هزینه هر شب اقامت در این هتل ها حداقل 1 میلیون و 300 هزار تومان است. این مبلغ برای روزهای عادی و بدون تخفیفات ارائه شده از سمت هتل است.

اقامت غیرهتلی و تاثیر آن در هزینه سفر به کیش

لازم نیست برای اقامت در کیش حتما در هتل بمانید. پیشنهاد ما در این زمینه اقامت در آپارتمان ها، سوئیت ها، اقامتگاه های بومگردی، ویلاها و خانه هاست. قیمت این اقامتگاه ها به وسعت، امکانات و موقعیت مکانی آن ها بستگی دارد و می تواند تاثیر زیادی روی هزینه سفر به کیش داشته باشد. باتوجه به ظرفیت قابل توجه این اقامتگاه، هزینه هر شب اقامت در آن ها حداقل 800 هزار تومان است.

شما در این اقامتگاه های غیرهتلی مستقل هستید و ازاین رو می توانید بسیاری از هزینه ها مانند خورد و خوراک را کاهش دهید. برای مشاهده انواع اقامتگاه های کیش می توانید به صفحه اقامتگاه ها در سایت جاباما سر بزنید.

هزینه تور کیش در سال 1403

اگر از آن دسته افرادی هستید که دلتان می خواهد هیچ یک از کارهای سفر ازجمله خرید بلیط و رزرو هتل را به عهده نگیرید، می توانید تور کیش خریداری کنید. تعداد تورهای کیش بسیار زیاد است. قیمت این تورها به مدت، نوع خدمات، پرواز، هتل و… بستگی دارد و می توانید با خرید تور، هزینه سفر به کیش را دقیق تر حساب کنید.

قیمت تور کیش هتل 5 ستاره برای 3 شب بین 16 میلیون و 500 هزار تومان تا 25 میلیون تومان است. پیداکردن تور مقرون به صرفه کیش در ایام غیرتعطیل خصوصا ماه های گرم سال، دور از انتظار نیست. برای مشاهده تورهای کیش در سایت خبرنگاران اینجا کنید.

هزینه غذا در کیش در سال 1403

وقتی به کیش، قشم یا سایر جزایر و شهرهای ساحلی سفر می کنید، غذاهای دریایی را از دست ندهید. انواع ماهی و میگوی تازه آن هم از برترین نوعش در این جزایر پیدا می گردد. بنابراین سعی کنید رستوران های کیش با غذاهای دریایی را امتحان کنید.

در هتل ها وعده صبحانه به طور رایگان سرو می گردد. در نتیجه شما فقط باید هزینه ناهار و شام را بپردازید و هزینه سفر به کیش را بهتر مدیریت کنید.

در کیش رستوران های زیادی وجود دارد که در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی را می یابید. کمترین قیمت برای هر پرس غذا در رستوران های کیش حدود 250هزار تومان است. حال اگر بخواهید غذاهایی لذیذتر همراه با انواع نوشیدنی ، دسر و سالاد در رستوران های لوکس میل کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. این رقم برای هر پرس غذا گاهی به 750 هزار تومان هم می رسد. با نگاهی به منوی رستوران ها و کافه های معروف کیش در فضای مجازی می توانید هزینه سفر به کیش را دقیق تر حساب کنید.

قیمت تاکسی در کیش در سال 1403

برای جابه جایی در کیش عمدتا باید از تاکسی بهره ببرید. تاکسی های کیش با دو رنگ زرد و سفید متمایز می شوند.این تاکسی ها نرخ های متفاوتی دارند و مبلغی را به عنوان ورودی حساب می نمایند. ورودی تاکسی ها در کیش 10 تا 15 هزار تومان است و هزینه مسیرهای جزیره بین 50 تا 70 هزار تومان محاسبه می گردد. البته برای کم کردن هزینه سفر به کیش می توانید از مینی بوس های کیش بهره ببرید.

اگر می خواهید هزینه حمل و نقل در کیش کم تر گردد و در نتیجه هزینه سفر به کیش هم کاهش پیدا کند، می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به این هدف برسید. شما می توانید مقاصد موردنظرتان را معین کنید و آن هایی را بیابید که نزدیک هم هستند. وقتی که تاکسی می گیرید، به یکی از این مقاصد بروید و پس از آن با پای پیاده راهی مسیر دیگری شوید که در آن نزدیکی هاست.

هزینه مینی بوس در کیش

در جزیره اتوبوسی برای حمل ونقل مردم وجود ندارد؛ اما مینی بوس هایی برای این کار فراهم شده است. این مینی بوس ها از ساعت شش صبح تا نیمه شب فعال هستند. مینی بوس های کیش در دو مسیر خط یک و دو کار می نمایند. با استفاده از مینی بوس های خط یک می توانید بازارگردی در کیش را تجربه کنید.

خط دو مینی بوس های کیش شما را به جاذبه های گردشگری کیش می رساند. استفاده از این مینی بوس ها مقرون به صرفه تر از تاکسی های جزیره خواهد بود.

هزینه مراکز تفریحی کیش

بدون تردید یکی از دلایل مهم سفر بیشتر مردم به کیش، لذت بردن از تفریحات مدرن جزیره است. بنابراین باید هزینه ای را هم بابت این تفریحات در نظربگیرید. برای تجربه تفریحات کیش باید از 80 هزار تومان به بالا هزینه کنید. مثلا شما برای هر ساعت غواصی باید 700 هزار تومان بپردازید. ورودی پلاژ برای بانوان و آقایان هم 80 الی 100 هزار تومان در نظرگرفته شده است.

قیمت بلیط ورودی اوشن پارک کیش 1 میلیون و 210 هزار تومان است بعلاوه قیمت جت اسکی سواری در کیش هم حدود یک میلیون و 100 هزار تومان محاسبه می گردد.

  • تور کیش از مشهد
  • تور کیش از اصفهان
  • تور لحظه آخری کیش
  • تور کیش از شیراز
  • اجاره سوئیت در کیش
  • اجاره ویلا در کیش

مشتاقان پرواز هم تفریحات دلخواه شان را در جزیره خواهند داشت؛ فلای بورد 870 هزار تومان و پاراسل هم 650 هزار تومان هزینه دارند.

قیمت تفریحات آبی کیش 1403

  • پارک آبی اوشن کیش 1 میلیون و 210 هزار تومان
  • پاراسل در کیش 650 هزار تومان
  • پدل بورد کیش 220 هزار تومان
  • غواصی در کیش 700 هزار تومان
  • شاتل کیش 220 هزار تومان
  • اسکوتر زیر دریایی کیش 875 هزار تومان
  • اسکوتر سی باب کیش 890 هزار تومان
  • اسنورکلینگ کیش 650 هزار تومان
  • اسکی روی آب کیش 650 هزار تومان
  • بنانا کیش 195 هزار تومان
  • غواصی با دلفین 175 هزارتومان
  • فلای بورد کیش 870 هزار تومان
  • قایق های بادبانی کاتاماران کیش 320 هزار تومان
  • کایاک کیش 650 هزار تومان
  • جت اسکی کیش 1 میلیون و 100 هزار تومان
  • گشت دریایی در کیش با یات خصوصی 763 هزار تومان

قیمت تقریحات غیر آبی کیش 1403

از دیگر تفریحات مجذوب نماینده کیش می توان به کارتینگ، پینت بال، بیگ بال، قلعه وحشت، سینما 4 بعدی و طلسم مومیایی اشاره نمود. علاوه بر مراکز تفریحی، شما باید برای مراکز تاریخی و گردشگری هم هزینه پرداخت کنید.

  • پارک دلفین ها کیش 850 هزار تومان
  • آیس رینک کیش مرکز تفریحی میکامال 750 هزار تومان
  • بامپر کار کیش 550 هزار تومان
  • موزه مادام میرور کیش 330 هزار تومان
  • هتل زامبی کیش 350 هزار تومان
  • پارک برفی پنگوئن کیش 700 هزار تومان
  • تله کابین میکامال کیش 330 هزار تومان
  • خانه تک بادگیر کیش 60 هزار تومان
  • گشت جزیره با اتوبوس هاپ آن هاپ 290 هزار تومان
  • کمبو تم پارک سنتر و سفر به دور جهان 800 هزار تومان

خرید در کیش

از آن زمانی که کیش رونق پیدا کرد، بسیاری از افراد تنها با هدف خرید به جزیره سفر می کردند. با گذشت زمان و توسعه مراکز خرید، این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا کرد.

طبیعی است که شما هم دوست داشته باشید در مراکز خرید کیش و پاساژها بچرخید و خرید کنید. بنابراین هزینه ای را به طور جداگانه برای خریدهایتان در نظر بگیرید. اینکه چقدر خرید می کنید و هزینه اش چه قدر می گردد بستگی به شما، امکانات و انتخاب هایتان دارد.

نکته مهم این است که هنگام خرید نیازهایتان را بشناسید و برترین تصمیم را بگیرید تا هزینه سفر به کیش از دستتان خارج نگردد. راستی نباید فراموش کنید، در کیش دیگر انتظار قیمت های مقرون به صرفه را نداشته باشید. امروزه قیمت کالاهای کیش تفاوت چندانی با سایر شهرها ندارد.

از مهم ترین مراکز خرید کیش می توان به مراکز خرید مروارید، مریم، ونوس، زیتون، پانیذ، پردیس، مرجان و… اشاره نمود.

در مجموع هزینه سفر به کیش می تواند بسیار متغیر باشد، و این شما هستید که با توجه به علاقه مندی ها و اولویت هایتان هزینه واقعی سفر را برای خود تنظیم می کنید.

منبع: علی بابا
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1742

به "هزینه سفر به کیش در سال 1403 به طورکلی چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به کیش در سال 1403 به طورکلی چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید