مقاله: هتل گرند پاسیفیک (سنگاپور)

به گزارش مجله فازنما، برترین ویژگی هتل گرند پاسیفیک سنگاپور استخر روبازش و صندلی ها و تخت های کنار آن است. دیگر امکانات هتل البته گستره متنوعی از مسافران، از تاجرها تا خانواده ها را به سمت خود می کشانند. برای مسافران تجاری، هتل گرند پاسیفیک سنگاپور فضایی بزرگ و قابل انعطاف برای برپایی جلسات ملاقات و کنفرانس ها دارد؛ تجهیزات صمعی و بصری این اتاق ها شامل میکروفون های بی سیم، پرژکتورهای ال ای دی و پرده هستند. این فضا برای برپایی جشن ها مانند مراسم ازدواج هم می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. رستوران طبقه لابی و رو به استخر هتل، صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و منویش شامل غذاهای محلی و غربی است. باشگاه بدنسازی، چندین دستگاه، وزنه، نیمکت و فرش های تمرین دارد. فعالیت های تفریحی برای بچه ها وجود دارد و بچه های زیر 11 سال اگر همراه با بزرگسال باشند، اقامتشان در هتل گرند پاسیفیک سنگاپور رایگان خواهد بود. یکی از ویژگی های مثبت هتل برای آن هایی که مدتی طولانی را قرار است در تور سنگاپور بمانند، وجود ماشین های لباسشویی سکه ای است. پیشخوان 24 ساعته هتل سرویس پیشخدمت و محل رایگان نگهداری چمدان را در اختیار مهمانان قرار می دهد. وای فای در تمام هتل به رایگان در دسترس است.

مقاله: هتل گرند پاسیفیک (سنگاپور)

240 اتاق هتل گرند پاسیفیک سنگاپور اندازه متوسطی دارند و در برخی از آنها نشانه های کهنگی به چشم می خورد. تمام اتاق ها تهویه مطبوع، وای فای رایگان، تلویزیون های 32 اینچی صفحه تخت، مینی بار و گاوصندوق دارند. در اتاق ها برای رفاه مسافران تور سنگاپور امکاناتی مانند حوله، دمپایی، آب معدنی رایگان و دستگاه برای درست کردن قهوه و چای فراهم شده است. برخی سوئیت ها، اتاق نشیمن مبله هم دارند. سرویس های بهداشتی، دیوارهای کاشی کاری شده سفید و کفپوش خاکستری و دوش و وان یکی دارند. مواد شوینده داخل سرویس ها شامل خمیردندان و مسواک هستند. برخی اتاق ها منظره شهر و بعضی دیگر منظره خیابان دارند. اتاق ها ضد صدا هستند اما آن هایی که نزدیک آسانسورها قرار دارند ممکن است سر و صدا داشته باشند.

هتل گرند پاسیفیک سنگاپور در منطقه ای آرام با ترکیب ساختمان تجاری و مسکونی قرار گرفته و از بسیاری از جاذبه های شهر به اندازه یک پیاده روی کوتاه فاصله دارد. ایستگاه مترو Bras Basah تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارد. موزه ملی سنگاپور، موزه پرنانکان، سالن شهر و رستوران ها و فروشگاه های Bugis Village و مال Suntec City همگی با پای پیاده در مدت 10 دقیقه قابل دسترس هستند. مرکز بین المللی همایش های سانتک سنگاپور هم در نزدیکی هتل قرار دارد. با سیستم حمل و نقل عمومی، شما در مدت حدودا 25 دقیقه می توانید خود را به گالری ملی، چرخ و فلک شهر یا موزه علم و هنر برسانید. با تاکسی 20 دقیقه و با سیستم حمل و نقل عمومی 60 دقیقه تا فرودگاه چانگی راه است.

منبع مقاله: هتل گرند پاسیفیک (سنگاپور)

انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1344

به "مقاله: هتل گرند پاسیفیک (سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل گرند پاسیفیک (سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید