مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

به گزارش مجله فازنما، اگر شما نیز به وسایل الکترونیکی علاقه زیادی دارید، تور تایلند بهترین موقعیت برای خرید آخرین مدل های لپ تاپ با یک سیستم اجرایی به روز است که قابلیت اجرای تمامی بازی ها را دارد.

مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

برای دوستداران غذا و علاقه مندان به غذاهای خیابانی، تور تایلند بهترین موقعیت است زیرا با پرداخت تنها 1 دلار می توانید یک وعده غذا بخورید. اگر می خواهید از خوردن نودل تایلندی یا مقداری سوشی یا ماهی قزل آلا لذت ببرید، قیمت غذا تنها 7 دلار خواهد شد. و اگر از نظر مالی نیز محدودیتی نداشته باشید، تعداد گزینه های غذایی موجود در تور بانکوک به مراتب خیلی بیشتر خواهد شد.

اگر شما نیز به نوعی معتاد کافئین هستید، شاید در سفر پیدا کردن وقتی مناسب برای درست کردن و نوشیدن چای یا قهوه خیلی دست ندهد. اما در تور بانکوک نیازی نیست از نوشیدن این نوع نوشیدنی ها صرف نظر کنید زیرا در تمامی سطح شهر قهوه خانه های زیادی وجود دارد. از قهوه خانه های ژاپنی گرفته تا تایلندی و قیمت آن ها تنها 3 دلار است.

لامپ ها و چراغ های بسیار زیبا، چراغ ها و فانوس های کاغذی، گلدان ، روبالشتی، رومیزی گلدوزی شده، حوله های چینی و لامپ های کلاسیک و باکلاس؛ تمامی این اقلام را می توان فقط با قیمت 5 دلار یا کمتر در تور تایلند خریداری کرد. برای مثال روبالشتی با دست گلدوزی شده یکی از بهترین سوغاتی های تور بانکوک است که قیمتی معادل با 5 دلار دارند و یا قیمت گلدان های دست ساز کمتر از 5 دلار است.

منبع مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک

انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1241

به "مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: خرید 11 کالای ارزان قیمت در تور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید