معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی

به گزارش مجله فازنما، آفریقای جنوبی پر از زیبایی های طبیعی و مناظر تاثیرگذار است. شما می توانید فعالیتهای مختلفی را در آن تجربه کنید که آدرنالین بدنتان را بالا ببرند. این کشور همچنین دارای باغ و پارکهای ملی تاثیرگذاری بوده که باید آنها را هم مشاهده کرد. با ما در مقاله دیدنی های معروف آفریقای جنوبی همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی آشنا کنیم. قطعا، تور مجازی معروف ترین جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی برایتان جذاب خواهد بود.

معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

فهرست مطالب

پارک ملی Krugerپارک ملی Table Mountainباغ گیاه شناسی ملی کریستن بوشپارک ملی Addo Elephantساحل Bouldersقلعه تاریخی Good Hopeبه تماشای نهنگ ها برویدآکواریوم Two Oceansموزه منطقه ششاسکله ویکتوریا و آلفرد

پارک ملی Kruger

پارک ملی Kruger، یکی از بزرگترین پارک های آفریقای جنوبی بوده و شما می توانید در این مورد از معروف ترین جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی از نزدیک شیر، پلنگ، اسب آبی سیاه، فیل و بوفالو را ببینید.

پارک ملی Table Mountain

یکی از فعالیت های بسیار عالی برای مسافرانی که می خواهند تمام کیپ تاون را در زیر پای خود حس نمایند، کوهنوردی در پارک ملی Table Mountain است. می توان گفت که این کوه، برجسته ترین منظره این شهر محسوب می گردد و گردشگران می توانند برای رسیدن به قله یا پیاده روی نموده یا از تله کابین استفاده نمایند. این تله کابین های معلق می توانند به شما یک دید 360 درجه از ناحیه اطراف شهر و اقیانوس را بدهند.

باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش

باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش که یکی از برترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی بوده و ابعادی در حدود 1300 هکتار دارد، جز میراث دنیای یونسکو بوده و شامل باغ معطر و دارویی است که بیش از 2500 گونه از گیاهان را در خود جای داد.

پارک ملی Addo Elephant

اگر شما جز علاقمندان به فیل هستید، دیدن این پارک ملی باید در برنامه سفر شما باشد. این پارک سومین مورد از ذخایر طبیعی کشور بوده و در دره Sundays River واقع است.

ساحل Boulders

تنها مکانی در دنیا که در آن شما می توانید از نزدیک به پنگوئن های آفریقایی نزدیک شوید، Boulders Beach بوده که بخشی از پارک ملی Table Mountain است. این ساحل یکی از پربازدیدترین سواحل شهر بوده که با قدم زدن در کنار آن می توانید پوشش گیاهی را به خوبی ببینید. همچنین، این مکان فضایی کاملا خانوادگی را ایجاد نموده که بچه ها بتوانند در آبهای سرد و شفاف خلیج شنا نمایند.

قلعه تاریخی Good Hope

این قلعه، قدیمی ترین ساختمان بوده و بعنوان عضو جدایی ناپذیر تاریخ کشور بحساب می آید. این قلعه که در سال 1666 در زیر کوههای Table ساخته شد، در حال حاضر یادگاری از زمان استعمار گذشته بوده و بازدیدنمایندگان شاهد نمایشگاه های هنر و عکاسی و رویدادهای تجاری در آن هستند. علاقمندان به تاریخ از کاوش در قلعه و دیدن مراسمهای مختلف بسیار مسرور خواهند شد.

به تماشای نهنگ ها بروید

این کشور محل خوبی برای زندگی موجودات دریایی به خصوص نهنگ هاست. بازدید از این موجودات دریایی باید جز لیست کارهایی باشد که می خواهید تجربه کنید. شما می توانید مدلهای مختلف نهنگ مانند نهنگ گوژپشت، نهنگ شکاری جنوبی و نهنگ براید را ببینید.

آکواریوم Two Oceans

آکواریوم تو اونشز، نشان دهنده حیات دریایی در محل برخورد اقیانوس اطلس و هند است. در گالری اقیانوس اطلس و اقیانوس هند کاوش کنید یا نمایشگاه شکارچی I & J و حیوانات ساکن در آن را ببینید. بچه ها می توانند اطلاعات زیادی را در خصوص انواع حیوانات در سراسر دنیا بدست بیاورند. حتی، اگر شجاعت داشته باشید، این امکان وجود دارد که در مخزنی که کوسه ها نگهداری می شوند، شنا کنید.

موزه منطقه شش

این مورد از دیدنی های معروف آفریقای جنوبی که در سال 1994 تاسیس شده، اطلاعاتی را در خصوص مردم منطقه شش به بازدیدنمایندگان می دهد. این موزه، شهروندان آواره ای را به نمایش می گذارد که داستانهای خود را درباره عدالت اجتماعی برجسته می نمایند. در این مکان، ساختمانی وجود دارد که قبلا کلیسا بوده و اکنون محل نمایشگاه دائمی حفاری عمیق است.

اسکله ویکتوریا و آلفرد

این اسکله که در طول روز بسیار شلوغ است، در قرن 19 و توسط پسر ملکه ویکتوریا ساخته شد. این اسکله برای قرنها محل توقف کشتی های اروپایی بوده و از آنجا منظره کوهستان Table به راحتی قابل دیدن است. در این اسکله، مناطقی برای خرید و رستوران در نظر گرفته شده اند. همچنین، می توانید در تورهای تماشای نهنگ هم شرکت کنید. شما می توانید در رستوران اسکله، نوشیدنی مورد نظر خود را بنوشید و از زیبایی منظره لذت ببرید.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری کیپ تاون | پایتخت افسونگر آفریقای جنوبیمنبع: همگردی
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 656

به "معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از معروف ترین جاذبه های دیدنی آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید