قلب تپنده خانه تان را زیباتر کنید

به گزارش مجله فازنما، کابینت مدرن سفید عنصری تنها محدود به سبک های مینیمالیسم نیست.

قلب تپنده خانه تان را زیباتر کنید

قلب خانه نامی است که طراحان دکوراسیون داخلی بر روی آشپزخانه گذاشته اند. کابینت مدرن سفید در مقایسه با سایر رنگ ها، جلوه ویژه ای به قلب تپنده خانه می دهد. در مجله اینترنتی دلتا چند علت مجذوب نماینده برای استفاده از کابینت سفید به شما خواهیم داد.

عناوین مطلب

  • چرا کابینت مدرن سفید؟
  • کابینت سفید و شلف دیواری
  • ترکیب سبک مدرن و کلاسیک
  • بک اسپلش تیره در کنار کابینت سفید
    • بعلاوه بخوانید:

چرا کابینت مدرن سفید؟

بسیاری بر این باورند که استفاده از رنگ سفید تنها برای دکوراسیون های مینیمال مناسب است. ما به شما می گوییم شجاعت داشته باشید و نمای متفاوت تری برای خانه خود بسازید. کابینت های سفید توانایی انعکاس نور از سطح خود را دارند، همین باعث می گردد آشپزخانه شما بزرگ تر به نظر برسد.

کابینت سفید مدرن توانایی هماهنگی با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون شامل معاصر، مدرن، سنتی و کلاسیک و… را دارد. بااین وجود ترکیب آن با رنگ و طرح های ملایم یا حتی رنگ و طرح های برجسته و قوی درهرحال زیبایی آن را صدچندان خواهد نمود.

کابینت سفید و شلف دیواری

شلف های چوبی به خودی خود چهره ای مدرن و مجذوب نماینده به آشپزخانه شما می بخشند. شلف های دیواری از مدرن ترین ایده ها برای تامین فضای ذخیره سازی در آشپزخانه هستند. از طرفی چوب هم به ایجاد فضایی گرم و باشکوه معروف است.اما ترکیب کابینت مدرن سفید با شلف های چوبی نمای آشپزخانه شما را شیک و لوکس می نماید.

ترکیب سبک مدرن و کلاسیک

بسیاری از مردم نسبت به استفاده از چوب در دکوراسیون منزل احساس عجیبی دارند. آن ها تصور می نمایند چوب را تنها در دکوراسیون های کلاسیک و روستیک می توان استفاده کرد. نسبت به کابینت های سفید هم باوری مشابه وجود دارد، درحالی که سبک های مینیمال را هم با ترکیب عناصر دیگر می توان مجذوب نماینده و برجسته کرد. این عنصر چوبی می تواند مواردی همانند میز و صندلی، ظروف چوبی دکوری، در چوبی آشپزخانه و یا حتی کابینت چوبی برای بخشی از فضا باشد.

بک اسپلش تیره در کنار کابینت سفید

بک اسپلش به استفاده از فضاهای به جای مانده در میان کابینت ها با یک طرح برجسته گفته می گردد که این روزها بسیار محبوب و پرطرف دار شده است. این مرحله از طراحی دکوراسیون با کابینت مدرن سفید اهمیت بیشتری نیز پیدا می نماید. چرا که طراحان داخلی به آن به چشم فرصتی مناسب برای جان بخشیدن به دکوراسیون قلب خانه نگاه می نمایند.بهتر است برای این کار، بک اسپلش های طرح دار و رنگ تیره انتخاب کنید تا مجذوب نمایندهیت کابینت های شما بیشتر به چشم بیاید.

پیشنهاد مطالعه: معجزه رنگ آبی نفتی را دست کم نگیرید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1637

به "قلب تپنده خانه تان را زیباتر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلب تپنده خانه تان را زیباتر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید