شوچنکو: یوفا بهترین راه حل را برای محافظت از بازیکنان، هواداران و فوتبال انتخاب کرد

به گزارش مجله فازنما، اسطوره باشگاه میلان از تصمیم یوفا بابت به تعلیق درآوردن بازی های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا و به تعویق انداختن یک ساله یورو 2020 دفاع کرد.

شوچنکو: یوفا بهترین راه حل را برای محافظت از بازیکنان، هواداران و فوتبال انتخاب کرد

به گزارش خبرنگاران، آندری شوچنکو در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت درباره شرایط خاص به وجود آمده در نتیجه شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر جهان، گفت: به شخصه خیلی مراقب هستم. این روزها گلف بازی می کنم و تا جایی هم که ممکن باشد سعی می کنم تماسی با کسی یا چیزی نداشته باشم. این خیلی مهم است که همه مراقب سلامت خود باشند. یکی از دوستان من در منطقه لومباردی ایتالیا بیمار است و شرایطش طوری است که حتی به سختی نفس می کشد. سعی می کنم کارهایی را که او به من گفته است، انجام دهم. در چنین شرایطی باید به قوانین بیشتر از پیش احترام بگذاریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال اوکراین در ادامه در خصوص به تعلیق درآمدن بازی های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا و به تعویق افتادن یک ساله برگزاری یورو 2020 گفت: به نظرم این تصمیم درستی بود که گرفته شد. فوتبال یک فستیوال برای مردم است و این فستیوال بدون مردم چه شکلی خواهد بود؟ یوفا بهترین راهکار را برای محافظت از بازیکنان، هواداران و این فستیوال انتخاب کرد.

اسطوره باشگاه میلان در بخش پایانی صحبت هایش گفت: شهر میلان از حیث امکانات بیمارستانی در شرایط خیلی خوبی واقع شده است. با توجه به تجربه حضورم در میلان می دانم که این شهر پزشکان و پرستاران خوب و شایسته ای دارد. ایتالیا بر این بحران غلبه خواهد کرد. من عاشق ایتالیا هستم و آنجا را کشور دوم خودم می دانم. من عاشق میلان و ایتالیا هستم. شکی ندارم که این دوره بد هم خواهد گذشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 300

به "شوچنکو: یوفا بهترین راه حل را برای محافظت از بازیکنان، هواداران و فوتبال انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوچنکو: یوفا بهترین راه حل را برای محافظت از بازیکنان، هواداران و فوتبال انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید