سولسشر: همواره به دنبال قهرمانی در تمامی رقابت ها بوده ایم

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران- سرمربی نروژی شیاطین سرخ به تمجید از جسی لینگارد می پردازد.

سولسشر: همواره به دنبال قهرمانی در تمامی رقابت ها بوده ایم

به گزارش خبرنگاران، تیم های منچستریونایتد و وستهم فردا (سه شنبه) و در چارچوب رقابت های جام حذفی انگلستان به مصاف هم خواهند رفت. به نقل از MEN، اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی باشگاه منچستریونایتد راجع به آمادگی بازیکنان خود می گوید:

مطمئن نیستم که پوگبا یا بایی برای این بازی آماده باشند. از نظر من، اریک زودتر از پوگبا به میادین باز خواهد گشت. اگر مگوایر نتواند به لحاظ جسمانی به کار خود ادامه دهد، قطعا نیازمند استراحت خواهد بود. ماهیت پست یک مدافع میانی با سایر پست ها از جمله فولبک ها، وینگرها، هافبک ها و یا هر پست دیگری متفاوت است. باید از مدافعان میانی در مقابل خستگی بیشتر مراقبت شود زیرا آن ها فعالیت کمتری در میدان دارند. مگوایر تا به امروز مصدوم نشده و دچار آسیب دیدگی شدیدی نیز نشده است. امیدوارم او به همین شکل به کار خود ادامه دهد. با این حال، حضور مگوایر در بازی مقابل وست هم قطعی نیست و هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده ام.

سولسشر درباره عملکرد میسون گرینوود در بازی های اخیر می گوید:

میسون بازیکن بسیار خوبی بوده است. من فکر می کنم که او در میدان عملکرد بسیار درخشانی داشته است و فقط پیروز نشده تا گلی که شایسته عملکردش است را به ثمر برساند.

سولسشر راجع به شروع بسیار خوب جسی لینگارد در وست هم می گوید:

جسی شروع بسیار خوبی داشته است. او در اولین بازی خود برای وست هم، تاثیرگذاری بسیار خوبی داشته است. او فقط باید به سختی تلاش کرده و به پیشرفت خود ادامه دهد. این را می دانیم که جسی بازیکن بسیار خوبی است و فقط باید به صورت منظم برای تیم خود به میدان برود و من امیدوارم بهترین فرم جسی را مشاهده کنیم.

سولسشر راجع به قهرمانی در جام حذفی و کسب جام به همراه منچستریونایتد می گوید:

کسب جام چیزی است که همیشه به دنبال آن هستید. شما خواهان قهرمانی در تمامی رقابت ها از جمله جام حذفی، لیگ اروپا، لیگ برتر انگلیس و پیروزی در تک تک بازی های خود هستید. این چالش نهایی ما است و یک آزمون برای تیم مان محسوب می شود. ما پیشرفت کرده ایم و با برنامه ریزی، بهتر و بهتر شده ایم. شکست در نیمه نهایی این رقابت ها در فصل گذشته ناامید کننده بود و شما همیشه خواهان طی کردن این راستا و بالا بردن جام قهرمانی هستید. برخی مواقع برای رسیدن به فینال، در قرعه کشی خوش شانس هستید و این قطعا کمک کننده است اما برای پیروزی در فینال، باید کیفیت لازم را داشته باشید زیرا تمامی تیم های خوب در مراحل قبلی شکست خورده اند. به همین خاطر، طی کردن تمامی راستا یک رقابت تا فینال یک قدم رو به جلو و پیشرفت برای ما محسوب می شود.

از سولسشر درباره شانس بیشتر منچستریونایتد برای صعود به دور بعدی با توجه به برگزاری این مسابقه در اولدترافورد سوال شد و او پاسخ داد:

در دور قبلی این رقابت ها پیروز به شکست لیورپول در خانه خود شدیم. در بازی قبلی خود مقابل اورتون، 3 گل به ثمر رساندیم و فوتبال بسیار بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. پیش از بازی با اورتون نیز ساوتهمپتون را با 9 گل در اولدترافورد شکست دادیم. من فکر می کنم که ما در حال یافتن راه خود برای گلزنی و همچنین خلق موقعیت گلزنی در بازی های خانگی هستیم. از این بابت که نیازی نیست تا در این رقابت ها به جای دیگری سفر کنیم، خوشحال هستیم. ای کاش هواداران مان نیز برای حمایت از ما در اینجا بودند اما با این وجود، بازی در اولدترافورد را به بازی در لندن ترجیح می دهم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 881

به "سولسشر: همواره به دنبال قهرمانی در تمامی رقابت ها بوده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: همواره به دنبال قهرمانی در تمامی رقابت ها بوده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید