خبرنگاران پلیس راهور: سفر نروید

به گزارش مجله فازنما، تهران- خبرنگاران- رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا از مردم خواست با توجه به شرایط جوی و ترافیکی، از برنامه ریزی برای سفر خودداری نمایند.

خبرنگاران پلیس راهور: سفر نروید

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرنگاران اضافه کرد: هموطنان سفر و برگشت خود را به فردا و مساعد شدن هوا موکول نمایند.

وی ادامه داد: محورهای استان آذربایجان شرقی، آزادراه زنجان-تبریز(پیامبر اعظم)رفت و برگشت به علت بارش شدید برف و کاهش دید مسدود است.

شیرانی گفت: همچنین در استان اردبیل، محور سراب-اردبیل نیز به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود است.

به گفته وی در استان قزوین، محور قزوین-زنجان(عوارضی شماره3) به علت بارش شدید برف و کاهش دید مسدود است.

شیرانی اضافه کرد: همچنین جاده توسط پلیس به علت کولاک شدید و نبود دید کافی و پایین آمدن ایمنی تردد مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور گفت: محدودیت تردد انواع تریلی در محور فیروزکوه دراستان های مازندران و شرق تهران نیز به علت بارش شدید برف و کاهش دید تا اطلاع ثانوی اجرا می گردد.

شیرانی در توصیه به رانندگان و مردم گفت: چنانچه در جایی محدودیت ترافیکی توسط پلیس راه ایجاد شده با صبر و حوصله توقف نمایند و اصرار به ادامه جهت نداشته باشند. عوامل پلیس راه و راهداری با کوشش خود در حال برطرف مشکل و ایمن سازی جهت هستند.

وی گفت: اول جاده چالوس بارندگی به صورت باران و پراکنده است ولی تنها 10 کیلومتر جلوتر کولاک شدید و عدم دید کافی باعث انسداد شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از هموطنان خواست قبل از تردد به وسیله شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) در جریان آخرین شرایط جوی و ترافیکی قرار گیرند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 986

به "خبرنگاران پلیس راهور: سفر نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس راهور: سفر نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید