حال و روز گیتاریست مشهور بعد از تزریق واکسن ، ارتباط کرونا با کاهش ماده خاکستری مغز

به گزارش مجله فازنما، آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را اینجا در خبرنگاران بخوانید.

حال و روز گیتاریست مشهور بعد از تزریق واکسن ، ارتباط کرونا با کاهش ماده خاکستری مغز

به گزارش خبرنگاران ، ویروس کرونای هندی تبدیل به نگرانی کشورهای مختلف شده است و تحقیقات در رابطه با این ویروس نتایج متناقضی را نشان می دهد.

آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا را در ادامه بخوانید:

*استفاده از ماسک در ایالت های مختلف آمریکا یکی پس از دیگری اختیاری می گردد. این تصمیم در پی افزایش شمار نفرات واکسینه شده گرفته شده است.

*بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس می گوید به منظور مقابله با ویروس کرونای هندی ، فقط در یک روز باید یک میلیون نفر در این کشور واکسینه شوند تا فرایند واکسیناسیون سرعت تندتری داشته باشد.

*اریک کلپتون گیتاریست 76 ساله مشهور و جهانی می گوید بعد از تزریق واکسن آسترازنکا حس دست و پای خود را از دست داده و می ترسد دیگر هرگز نتواند گیتار در دست بگیرد و بنوازد. او شش هفته پیش دوز دوم خود را هم زده بود.

*ویروس شناسان و کارشناسان می گویند شیوع بیشتر ویروس کرونای هندی می تواند خاتمه محدودیت ها را به مخاطره بیندازد و از آن بدتر واکسن ها را بی اثر کند اما نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد نباید چندان نگران این موضوع بود و چنین نخواهد شد.

*تحقیقات جدید نشان داده است که تزریق واکسن اصلی ترین راه مقابله با کرونا است. بخشی از این تحقیقات که در کلیولند آمریکا صورت گرفته نشان داد که 99 درصد از افرادی که در این ایالت بستری شده اند و 97 درصد از کسانی فوت شده اند واکسن نزده بودند.

*واکسن فایزر می خواهد تا جایی پیش برود که تزریق آن برای بچه ها زیر دو سال نیز انجام گردد.

*مطالعه جدید محققان دانشگاه برسیا ایتالیا و دانشگاه ایالتی جورجیا آمریکا، نشان می دهد که بیماران کووید 19 که تحت اکسیژن درمانی قرار می گیرند یا تب را تجربه می نمایند در قسمت شبکه گیجگاهی قدامی مغز دچار کاهش ماده خاکستری مغز می شوند.

*تحقیق جدید نشان می دهد ابتلا به ایدز یا ویروس HIV ریسک ابتلا به کووید19 و مرگ ناشی از آن را افزایش می دهد. در این مطالعه، محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا داده های 22 مطالعه قبلی شامل 21 میلیون شرکت نماینده را از آمریکای شمالی، آفریقا، اروپا و آسیا آنالیز کردند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1053

به "حال و روز گیتاریست مشهور بعد از تزریق واکسن ، ارتباط کرونا با کاهش ماده خاکستری مغز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و روز گیتاریست مشهور بعد از تزریق واکسن ، ارتباط کرونا با کاهش ماده خاکستری مغز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید