جنگنده روس هواپیماهای آمریکا و آلمان را وادار به عقب نشینی کرد

به گزارش مجله فازنما، مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه امروز دوشنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد، جنگنده روسی اهداف هوایی را به عنوان هواپیماهای گشت زنی نیروی دریایی آمریکا و هواپیماهای گشت زنی نیروی دریایی آلمان شناسایی و آن ها را بر فراز دریای بالتیک اسکورت کرد.

جنگنده روس هواپیماهای آمریکا و آلمان را وادار به عقب نشینی کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از اسپوتنیک، مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه امروز دوشنبه در بیانیه ای گفت که جنگنده سوخو 27 این کشور به منظور اسکورت 2 فروند هواپیمای متعلق به نیروی دریایی آمریکا و نیروی دریایی آلمان بر فراز دریای بالتیک به پرواز درآمد.

در بیانیه صادره از سوی مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است: امروز دوشنبه دستگاه های کنترل حریم هوایی روسیه بر آب های بین المللی دریای بالتیک دو هدف هوایی که به مرزهای ایالتی فدراسیون روسیه نزدیک شدند را شناسایی کردند.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: جنگنده روسی اهداف هوایی را به عنوان هواپیماهای گشت زنی R-8A Poseidon نیروی دریایی آمریکا و هواپیماهای گشت زنی R-3C Orion نیروی دریایی آلمان شناسایی و آن ها را بر فراز دریای بالتیک اسکورت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 633

به "جنگنده روس هواپیماهای آمریکا و آلمان را وادار به عقب نشینی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده روس هواپیماهای آمریکا و آلمان را وادار به عقب نشینی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید