جمهوری آذربایجان از ادامه درگیریها در چند محور در قره باغ اطلاع داد

به گزارش مجله فازنما، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز سه شنبه در باره ادامه درگیریها میان نیروهای این کشور و ارمنستان در چند محور مختلف در منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد .

جمهوری آذربایجان از ادامه درگیریها در چند محور در قره باغ اطلاع داد

جهت دریافت خدمات قیمت طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش وزارت دفاع جمهوری آذبایجان دیروز و بامداد امروز درگیریها در محورهای آقدره - آقدام ، فضولی - هادروت -جبرایل و قوبادلی - زنگیلان میان نیروهای این کشور و ارمنستان ادامه داشته است .

بنابر این گزارش، نیروهای ارمنستان مواضع واحدهای ارتش جمهوری آذربایجان را با توپخانه و دیگر سلاح های سنگین مورد هدف قرار داده، ولی بر اثر اقدام متقابل نیروهای جمهوری آذربایجان، آنها متحمل تلفاتی شدند .

این گزارش با اشاره به کنترل نیروهای جمهوری آذربایجان بر شرایط عملیاتی در کل خط مقدم جبهه، در خصوص عقب نشینی نیروهای ارمنی در چند محور منطقه مورد مناقشه قره باغ اطلاع داد .

درگیری های نظامی میان نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان و ارمنستان 24 روز است که ادامه دارد و با وجود این که طرفین در این مدت دو بار در باره آتش بس توافق کردند، ولی عملیات نظامی در منطقه مورد مناقشه قره باغ همچنان ادامه دارد .

جمهوری آذربایجان اعلام نموده که در جریان این درگیری ها توانسته کنترل بر بعضی مناطق در قره باغ که 27 سال پیش از سوی نیروهای ارمنی اشغال شده بود، برقرار کند . ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 651

به "جمهوری آذربایجان از ادامه درگیریها در چند محور در قره باغ اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمهوری آذربایجان از ادامه درگیریها در چند محور در قره باغ اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید