جرارد: کلوپ بهترین سرمربی جهان است، لیورپول باید مجسمه او را بسازد

به گزارش مجله فازنما، سرمربی انگلیسی تیم فوتبال گلاسکو رنجرز از یورگن کلوپ به عنوان بهترین سرمربی دنیا یاد کرد.

جرارد: کلوپ بهترین سرمربی جهان است، لیورپول باید مجسمه او را بسازد

به گزارش خبرنگاران، استیون جرارد که در سال 2015 به حضور 17 ساله اش در تیم فوتبال لیورپول پایان داد، پس از یک سال و نیم بازی برای لس آنجلس گلکسی آمریکا در سال 2016 کفش هاش را آویخت. هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که از سال 2018 هدایت گلاسکو رنجرز را برعهده دارد، از سرمربی کنونی لیورپول به عنوان بهترین سرمربی جهان یاد کرد، کسی که سرخپوشان مرسی ساید را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها رسانده و حالا در آستانه به قهرمانی رساندن این تیم در لیگ برتر پس از 30 سال است.

هافبک پیشین لیورپول در گفت وگو با نشریه اتلتیک گفت: به اعتقاد من یورگن کلوپ بهترین سرمربی جهان است. می دانم مربیان پیروز زیادی در جهان وجود دارند، پپ گواردیولا استثنایی است، آنچلوتی هم همینطور و به نظرم اورتون واقعاً خوش شانس است که چنین سرمربی ای با این رزومه دارد. مربیان دیگری را هم می توانم نام ببرم. با توجه به اینکه حالا دو سال است که به حرفه سرمربیگری روی آورده ام، درک می کنم که چه حرفه سخت و چالش برانگیزی است. من چیزی جز احترام برای کلوپ ندارم. او تنها به فکر لیورپول است و این باشگاه را به سطحی دیگر رساند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به اینکه باید مجسمه یورگن کلوپ هم به مانند بیل شانکلی و باب پایزلی، سرمربیان پیشین لیورپول بیرون ورزشگاه آنفلید نصب شود، گفت: با شناختی که از کلوپ دارم، می دانم که او نمی خواهد در چنین جایگاهی باشد. یورگن انسانی فروتن و محترم است اما وقتی به ابعاد کاری که او در لیورپول کرده، نگاه می کنیم، به طور حتم کلوپ هم شایسته بودن در جایگاهی است که مربیان نامدار تاریخ باشگاه لیورپول در آن قرار دارند.

سرمربی گلاسکو رنجرز شرح داد: چیزی که باید در نظر گرفته شود این است که یورگن کلوپ زمانی هدایت لیورپول را گرفت که نه تنها بهترین تیم انگلیس نبود، بلکه جتی در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر هم قرار نداشت. از زمانی که یورگن هدایت لیورپول را برعهده گرفته، ببینید این تیم چند فینال را تجربه کرده، ششمین جام اروپایی را برای مان به ارمغان آورده و در آستانه کسب اولین قهرمانی لیگ برتر پس از 30 سال است.

هافبک پیشین لیورپول تأکید کرد: از دید من همین حالا باید پاداش عملکرد کلوپ را داد. به نظر می رسد در فوتبال ما اغلب صبر می کنیم تا افراد پیرتر شوند تا اینکه دستاوردهای آنها را به طور کامل به رسمیت بشناسیم اما مطمئن هستم که مالکان لیورپول اینطور نخواهند بود و وقتی کلوپ قهرمانی لیگ را برای شان به ارمغان بیاورد، مجمسه او را خواهند ساخت.

جرارد 40 ساله در پایان گفت: من همین حالا هم هوادار لیورپول هستم و تا زمانی که به خاک سپرده شوم، هوادار این تیم باقی خواهم ماند. وقتی هم که لیورپول جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد، صد درصد راضی خواهم شد. بی صبرانه منتظر آن لحظه هستم و راضی ترین فرد روی زمین خواهم بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 488

به "جرارد: کلوپ بهترین سرمربی جهان است، لیورپول باید مجسمه او را بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد: کلوپ بهترین سرمربی جهان است، لیورپول باید مجسمه او را بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید