توییت ایلان ماسک سهام سازندگان سایبرپانک را 20% رشد داد

به گزارش مجله فازنما، ساعاتی پیش ایلان ماسک در توئیتی از بازی سایبرپانک 2077 به عنوان یک بازی بازی خوب یاد کرد. همین توئیت کافی بود تا شرکت سی دی پراجکت با رشد 20 درصدی در سهام خود روبه رو گردد. در حالی که شرکت سی دی پراجکت سال جاری را با مسائل فنی بازی سایبرپانک 2077 آغاز کرد و ارزش سهام شرکت با افت بسیاری روبه رو شد، توییت مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، ورق را برگرداند. سهام شرکت بازی سازی مستقر در لهستان بلافاصله بعد از این توئیت افزایش داشت و به نظر می رسد نظر بسیاری هم نسبت به بازی تغییر کند.

توییت ایلان ماسک سهام سازندگان سایبرپانک را 20% رشد داد

ایلان ماسک، میلیاردر دنیای تکنولوژی طی روزهای گذشته هم در حساب رسمی توییتر خود به نمایش مدل جدید اتومبیل برقی تسلا یعنی Model S Plaid پرداخته بود. او مدعی است که این اتومبیل در کمتر از دو ثانیه به سرعتی معادل 60 مایل در ساعت میرسد. اتومبیل تسلا مدل س پلید در ماه فوریه با قیمت 113 هزار دلار عرضه می گردد. ماسک در این توئیت خود با پخش تصاویری از طراحی داخلی خودرو و مانیتور مزین به یک پوستر از بازی ویچر 3 مدعی است که با این خودرو می توان سایبرپانک 2077 را بازی کرد.

ایلان ماسک در ادامه در توئیتی عنوان نمود: زیبایی سایبرپانک 2077 باورنکردنی است و همین جمله کافی بود تا ارزش سهام سی دی پراجکت رشد 19 درصدی داشته باشد. این رشد ناگهانی در 5 سال گذشته بالاترین میزان رشد ارزش سهام شرکت سازنده بازی سایبرپانک بوده است. به گفته بلومبرگ، این رشد تقریبا شش برابر متوسط رشد سه ماه اخیر شرکت بازی ساز است.

  • سایبرپانک 2077؛ جزئیات آپدیت ها، پاسخ ها و شرایط نسخه نسل بعد

با وجود مسائل فنی که بازی سایبرپانک 2077 از زمان انتشار با آن ها دست و پنجه نرم می نماید و کوشش های سی دی پراجکت رد برای برطرف باگ ها با انتشار آپدیت های جدید برای بازی، بالاخره دوران سیاه این مسائل هم کم کم به انتها رسیده و این شرکت با یک رشد کلی 16 درصدی از زمان انتشار بازی به شرایط نسبتا پایداری رسیده است. توسعه دهنده سایبرپانک 2077 حال به فکر تثبیت این شرایط و انتشار DLC های رایگان و حالت چندنفره بازی است.

شایان ذکر است که دوست ایلان ماسک، گرایمز، در ساخت موسیقی بازی سایبرپانک 2077 مشارکت داشته و همچنین در نقش یکی از شخصیت های نایت سیتی (Lizzy Wizzy) بازی نموده است. حتی خود ایلان ماسک هم اگرچه به طور رسمی حضورش در بازی را اعلام ننموده اما یک از شخصیت های داخل بازی سایبرپانک بسیار به ماسک شباهت دارد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 868

به "توییت ایلان ماسک سهام سازندگان سایبرپانک را 20% رشد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییت ایلان ماسک سهام سازندگان سایبرپانک را 20% رشد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید