تور مجازی پورتو؛ شهر پل های معلق

به گزارش مجله فازنما، پورتو، مرکز پرتغال با داشتن زیبایی های پرتعداد و دیدنی، سالانه میزبان تعداد بالایی از توریست ها است. در این مقاله و از قاب تور مجازی به شهر پورتو سفر می کنیم.

تور مجازی پورتو؛ شهر پل های معلق

پورتو شهری است که هر ساله احتمالا نامش را چند بار می شنوید. شهری که نامش روی شکل گیری نام کشور پرتغال تاثیر گذاشته است! در تاریخ قاره اروپا از پورتو به عنوان شهری کلاسیک یاد می شود. شهر پورتو از زیبایی های پرتعدادی بهره می برد که پل های بزرگ الجثه و باشکوه آن، از اصلی ترین و نفس گیرترین بناهای توریستی اش هستند. پل ماریا پیا (Maria Pia) یکی از مهم ترین پل های شهر پورتو است. این پل در سال های 1876 و 1877 ساخته شده است و یکی از اولین پروژه های معمار فرانسوی شهر پورتو به شمار میرود.

پورتو شهری بسیار زیبا است که چه در روزهای ابری و چه در ساعات بارانی، می توان در کوچه ها و خیابان هایش قدم زد و حسابی لذت برد. خیابان هایی شلوغ که حتی در خلوت ترین لحظات هم به سختی می توان در آن ها جای پارک پیدا کرد! کلیسای توره دوس کلریوس (Torre dos Clérigos) از جمله دیگر مکان های تماشای شهر است که صنعت گردشگری پرتغال به خصوص شهر پورتو را تقویت می کند. این کلیسا با ارتفاع 75 متر، بلندترین کلیسای شهر به شمار میرود. همراه ما باشید که در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به پورتو سفر خواهیم کرد.

با صعود به ارتفاعات کلیسای توره دوس کلریوس، منظره ای زیبا از شهر و جاهای تماشای پرتو را تماشا خواهید کرد. منظره ای که از آن، خانه هایی با سقف های کاشی کاری شده، ساختمان هایی با قدمت هفت قرن، رودخانه های اطراف شهر و خیابان های زیبایش همگی قابل تماشا هستند. خیابان هایی که از خانه های رنگارنگی پر شده که همگی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و یک فضای بسیار زیبا را تشکیل داده اند.

پل های پرتعداد شهر پورتو زمانی که در تاریخی های شب مشغول درخشش می شوند، منظره هایی تماشای و به شدت دل پذیر را به نمایش می گذارند. پورتو یک شهر بسیار زیبا است که برای سفر به آن و آشنایی با زیبایی های پرتعدادش، نیازی ندارید که در اینترنت جستجو کنید یا سوال های پرتعدادی را از اشخاص مختلف بپرسید. وجود سازه هایی بزرگ مثل کلیسای توره دوس کلریوس باعث می شود تا همیشه بدانید در کدام گوشه از شهر مشغول پرسه زدن هستید و اجازه نمی دهد در زیبایی های پورتو گم بشوید! یک سازه مذهبی بزرگ که در فهرست میراث جهانی یونسکو هم می توانید نامش را پیدا کنید. البته که این مورد را هم باید در فکر داشته باشید که پورتو شهر عبور و مرور با ماشین نیست!

کم بود محل های به خصوص برای پارک ماشین کنار خیابان های باریک شهر، عبور و مرور با اتومبیل را به عمری سخت تبدیل کرده اند. در ادامه و از طریق قسمت ابتدایی این مقاله می توانید بدون نگرانی بابت جای پارک، از شهر زیبای پورتو و تماشای های پرتعدادش بازدید کنید! خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می کند. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1385

به "تور مجازی پورتو؛ شهر پل های معلق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی پورتو؛ شهر پل های معلق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید