تذکر شورای رقابت به خودرویی ها: بی اجازه گران نکنید!

به گزارش مجله فازنما، شورای رقابت در نامه ای خطاب به سازمان حمایت و همچنین وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که افزایش قیمت محصولات مغایر با فرمول شورا مجاز نیست.

تذکر شورای رقابت به خودرویی ها: بی اجازه گران نکنید!

به گزارش ایسنا، شورای رقابت در نامه ای با امضای محمود دودانگه، نایب رئیس این شورا خطاب به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین رونوشت به معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که هرگونه رویه های مغایر با دستورالعمل 543 و مصوبات این شورا از جمله تعیین یا افزایش قیمت محصولات خودروسازان از طریق ایشان مجاز نیست.

در این راستا، سپهر دادجوی توکلی با اشاره به تعیین میزان افزایش قیمت محصولات داخلی خودروسازان از طریق شورای رقابت مطرح نمود: هنوز میزان افزایش قیمت خودرو های مونتاژی از طریق شورای رقابت تعیین تکلیف نشده است و در این میان برخی شرکت ها در افزایش قیمت خودرو های مونتاژی پیش دستی کرده و قبل از دستورالعمل شورا اقدام به افزایش قیمت این محصولات کرده اند. درحالی که این اقدام مجاز نیست.

وی ادامه داد: افزایش قیمت باید طبق فرمول باشد و باید تا زمانی که شورای رقابت قیمت خودرو های مونتاژی را اعلام می کند، صبر کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1636

به "تذکر شورای رقابت به خودرویی ها: بی اجازه گران نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر شورای رقابت به خودرویی ها: بی اجازه گران نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید