بهترین کالسکه نوزاد را انتخاب کنید

به گزارش مجله فازنما، خرید کردن یکی از لذت بخش ترین کارهاست. این را پژوهشگران ثابت نموده اند که می گویند برای رها شدن از احساس پوچی و افسردگی می توانید دست به دامان مراکز خرید شوید. ولی گروه دیگری از پ ژوهشگران هم معتقدند خرید کردن به خودی خود می تواند شما را مضطرب و حتی افسرده کند.

بهترین کالسکه نوزاد را انتخاب کنید

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، خرید کردن یکی از لذت بخش ترین کارهاست. این را پژوهشگران ثابت نموده اند که می گویند برای رها شدن از احساس پوچی و افسردگی می توانید دست به دامان مراکز خرید شوید. ولی گروه دیگری از پ ژوهشگران هم معتقدند خرید کردن به خودی خود می تواند شما را مضطرب و حتی افسرده کند. آنها می گویند قرار داشتن در معرض انتخاب های زیاد ممکن است شما را کلافه کند و آخر هم با حالی پریشان دست خالی به خانه برتان گرداند.

خرید اینترنتی کالسکه دلیجان و همچنین سرویس کالسکه های دلیجان در فروشگاه نی نی بابا جوابگوی تمام احتیاج های شما جهت خرید کالسکه می باشد.

وزن و اندازهٔ کالسکه

به وزن کالسکه دقت کنید. شما می خواهید حداقل دو تا سه سال را با آن بگذرانید. انتخاب یک کالسکه سبک با استحکام بالا، راهنمایی و حمل آن را برایتان آسان تر خواهد نمود.

به اندازه های کالسکه نیز وقتی باز است و زمانی که جمع می گردد دقت کنید تا بتوانید برآورد کنید که آیا این کالسکه در محدوده های مورد نظر شما جای می گیرد یا خیر و آیا شما می توانید آن را در صندوق اتومبیل و محلی که در خانه برای نگهداری کالسکه در نظر گرفته اید جای دهید.

ایمنی فریم

فریم یا همان قاب کالسکه باید پس از باز شدن، قفل گردد و مکانیزم استفاده از آن یعنی باز کردن و قفل کردنش هم آسان و ایمن باشد. در غیر این صورت ممکن است زمانی که کودک در آن قرار گرفته است ناگهان حالت خود را از دست دهد و برایش خطر ایجاد کند. لبه های فریم را آنالیز کنید تا نقطۀ تیز و برنده یا نقاطی که انگشت کودک بتواند در بین آن قرار گیرد نداشته باشد. انگشت های کوچک دست و پای کودک ممکن است در تماس با آن ها بریده گردد یا بین فنرهایی که دارای پوشش نیستند صدمه ببیند.

کمربند

هر کالسکه باید دارای کمربند برای نگهداری از کودک باشد. امن ترین نوع کمربند ها سیستم های مهارنمایندۀ پنج نقطه هستند. کمربندهایی با پنج نقطۀ مهار در دور کمر، روی شانه ها و بین پاهای کودک قرار می گیرد. قبل از خرید، کمربند ها را امتحان کنید تا خوب قفل و به راحتی باز گردد. بهتر است کمربند دارای پوشش نرم باشد تا بدن کودک را اذیت نکند.

فروشگاه سیسمونی نی نی بابا

نی نی بابا فعالیت خود را از سال 1394 به عنوان تامین نماینده محصولات نوزاد و کودک اصیل ایرانی و خارجی نظیر انواع کالسکه، کریر، ساک لوازم، روروئک، جایگاه غذا، جایگاه خودرو، دوچرخه، سه چرخه و خرید ماشین شارژی برای فروشگاه های اینترنتی شروع کرد. تخصص اعضای این شرکت به حوزه محصولات نوزاد و سیسمونی و تجربه آنها در تامین بیش از بیست هزار سفارش برای فروشگاه های متعدد موجب شد تا در سال 97 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی نی نی بابا به منظور عرضه سریع و مقرون به صرفه تر این محصولات به مصرف نمایندگان نمایند.

شماره تلفن: 02135000325

جایگاه قابل تنظیم

نوزادان تا وقتی بتوانند سر خود را کنترل و توانایی نشستن پیدا نمایند، باید به حالت خوابیده در کالسکه قرار گیرند. در غیر این صورت ممکن است تنفس کودک در معرض خطر قرار بگیرد. صاف خوابیدن، به رشد صحیح ستون فقرات، رشد ماهیچه ها و کنترل گردن کودک نیز یاری می نماید. معمولاً این شرایط تا شش ماهگی ادامه می یابد. در بچه ها عظیم تر از شش ماه نیز، حالت خوابیده برای زمانی که آنها به خواب می فرایند ضروری است. جایگاه برخی از کالسکه ها را می توان در زوایای مختلف قرار داد، حتی می توان جهت قرار گیری جایگاه را رو به والدین یا رو به راستا تنظیم کرد. آنالیز کنید که تغییر حالت جایگاه برایتان آسان باشد. بهتر است این کار را با یک دست انجام دهید، زیرا مواقعی پیش می آید که شما کودک را در آغوش گرفته باشید و بخواهید جایگاه کالسکه را تنظیم کنید.

قابلیت مانور و راهنمایی کالسکه

شما باید بتوانید کالسکه را به راحتی در یک خط راست حرکت و در مواقع لازم برای حرکت آن را تغییر دهید. داشتن چرخ هایی در جلو و عقب که بتواند روی یک محور چرخانده گردد برای تغییر جهت کالسکه مناسب است. از چرخش درست چرخ ها و قفل آنها هم مطمئن شوید، چون شاید احتیاج باشد گاهی چرخ ها را قفل کنید تا در یک خط راست حرکت کند و منحرف نگردد. همچنین امتحان کنید که می توانید به راحتی با کالسکه دور بزنید یا از محلی با اختلاف سطح جزئی عبور کنید.

ترمز، اهرم و قفل چرخ

چرخ ها باید به محض اینکه اقدام به ترمز می کنید بایستند. بیشتر کالسکه ها دارای ترمزهایی است که با پا گرفته می گردد. کالسکه های جاگر ممکن است علاوه بر ترمزهای پایی، دارای ترمزهایی باشد که با دست مدیریت می گردد. بهتر است دریافت ترمز برایتان کار سختی نباشد. دقت کنید حتی زمانی که شما یک صندل راحتی پوشیده باشید هم باید بتوانید به آسانی با ترمز کالسکه کار کنید.

همچنین بهتر است چرخ های جلو دارای قفل چرخش باشد. این قابلیت باعث می گردد در سطوح ناهموار، خاکی، شنی یا هنگام حرکت تندتر با کالسکه، با ثابت کردن چرخش چرخ های جلو، کالسکه حرکت آسان و مستقیمی داشته باشد. قابلیت اهرم کردن در کالسکه نیز باعث می گردد بتوانید بدون یاری دیگران، آن را از جوی های کوچک و موانع کم ارتفاع عبور دهید.

ارتفاع دستگیره کالسکه

بهتر است هنگام راندن کالسکه، ارتفاع دستۀ آن به اندازه ای کم نباشد که کمرتان خم یا آن قدر زیاد نباشد که دست هایتان جمع گردد. دستگیرۀ کالسکه باید تا کمر یا مقداری پایین تر از کمر فردی باشد که آن را راهنمایی می نماید. ارتفاع بیشتر کالسکه ها با توجه به میانگین قد بانوان طراحی شده است. اگر در این محدودۀ قدی نیستید یا همراه همسرتان یا یک فرد دیگر می خواهید از کالسکه بهره ببرید، بد نیست کالسکه ای خریداری کنید که دستگیرۀ قابل تنظیم داشته باشد. به این ترتیب می توانید ارتفاع دستگیره را به دلخواه خود تغییر دهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 849

به "بهترین کالسکه نوزاد را انتخاب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کالسکه نوزاد را انتخاب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید