سفر به آمریکا با استارت آپ مسافرتی که به مقاصد سورپرایزی میرود

به گزارش مجله فازنما، Pack Up + Go که با سرمایه گذاری لیلیان رافسون افتتاح شده است، بر سفرهای آخرهفته ای طولانی به داخل آمریکا تمرکز می نماید.

سفر به آمریکا با استارت آپ مسافرتی که به مقاصد سورپرایزی میرود

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

نحوه فعالیت

میزان هزینه را انتخاب می کنید: که از 450 دلار برای هر فرد و برای سفر جاده ای و 650 دلار برای هر فرد و برای پرواز، قطار یا اتوبوس شروع می گردد. بازه بسته های تور تا 2،000 دلار برای هر فرد ادامه می یابد که می توانید آخر هفته ای بسیار لوکس را تجربه کنید.

پرسشنامه ای را پر می کنید: چه زمانی می خواهید سفر کنید؟ چه سفری می خواهید؟ به تازگی به کجا سفر نموده اید؟

بر اساس پاسخ های شما، Pack Up + Go یک بسته آماده می نماید که می تواند اکشن (همراه با فعالیت های خارج از منزل و پارک های ملی) یا خیلی راحت و با آرامش (با روزهایی با ماساژ و شاید بازدید از بازار) باشد. زمان سفر هم زیر 4 روز تنظیم می گردد.

هدف شرکت ارائه نهایت هیجان و ماجراجویی با کمترین برنامه ریزی است.

در هفته قبل از سفر، Pack Up + Go اطلاعاتی از شرایط آب و هوایی و توصیه هایی برای لوازم مورد احتیاج سفر در کنار اطلاعاتی برای سوار شدن به قطار، هواپیما و غیره را می فرستد. همچنین بسته ای ارسال می گردد و از مسافران خواسته می گردد که پیش از شروع سفر، بسته مرموز را باز نکنند که محتوی راهنمای سفر به مقصد نهایی است. رافسون هنگامی که 23 ساله بود، با امید این معرفی شهرهای آمریکایی برای سفر و گردشگری در این شرکت سرمایه گذاری کرد.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 840

به "سفر به آمریکا با استارت آپ مسافرتی که به مقاصد سورپرایزی میرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا با استارت آپ مسافرتی که به مقاصد سورپرایزی میرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید