تور ایتالیا: باستونی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد

به گزارش مجله فازنما، مدافع تیم فوتبال اینتر نمی تواند آتزوری را در آخرین بازی در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 همراهی کند.

تور ایتالیا: باستونی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو باستونی مدافع میانی اینتر امروز (شنبه) اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد و به این ترتیب نمی تواند آتزوری را در آخرین بازی اش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 مقابل ایرلندشمالی همراهی کند.

پیش از این بازیکنانی مانند جورجو کیه لینی و چیرو ایموبیله مجبور به ترک اردوی آتزوری شدند و بازی شب گذشته (آدینه) این تیم برابر سوئیس که با تساوی یک - یک پایان یافت را از دست دادند. با خروج کیه لینی، باستونی امیدوار بود که فرصت حضور در ترکیب اصلی لاجوردی پوشان را به دست آورد اما بازیکن جوان نراتزوری این شانس را از دست داد.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، باستونی را با وجود شرایط فیزیکی نه چندان ایده آلش به اردو دعوت کرد اما به نظر می رسد که او برای بازی مقابل ایرلندشمالی هم باید با زوج لئوناردو بونوچی و فرانچسکو آچربی مرکز خط دفاعی ایتالیا را پوشش دهد. در همین حال جان مارکو فراری، مدافع ساسولو هم به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت شده تا جانشین باستونی گردد.

ایتالیا روز دوشنبه از ساعت 23:15 به وقت تهران در آخرین دور از بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در خانه ایرلندشمالی به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1302

به "تور ایتالیا: باستونی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: باستونی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید