انتصاب سرپرست دانشگاه تهران

به گزارش مجله فازنما، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر علوم تحقیقات و فناوری در حکمی آقای دکتر سید محمد مقیمی را به اسم سرپرست دانشگاه تهران منصوب کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرپرست تازه دانشگاه تهران که استاد تمام رشته مدیریت این دانشگاه است بیش از سی کتاب را در حوزه سازمان ها و مدیریت و مقالات متعددی را در مجلات علمی داخلی و بین المللی تألیف نموده است.

دکتر مقیمی ارتقای کیفیت آثار پژوهشی را زمینه ساز دستیابی به علم نافع دانست و بر ضرورت حرکت دانشگاه در تأمین احتیاج های جامعه است.

وی حوزه کارآفرینی، اشتغال زایی دانش آموختگان را در گرو آسیب شناسی جدی از بعضی رویه ها در دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: بکارگیری شیوه های مناسب در عایدی زایی دانشگاه، خلاقیت و بازنگری در سرفصل دروس متناسب با برطرف احتیاج های جامعه بطور جدی در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

وی دانشگاه مسؤولیت پذیر را سبب ایجاد نشاط در دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه توصیف کرد و بر ضرورت توسعه دیپلماسی علمی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، آقای سید محمد مقیمی، دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته مدیریت دانشگاه تهران گذرانده است و معاون اداری اقتصادی دانشگاه تهران، رییس پردیس فارابی دانشگاه تهران و معاون آموزش و برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1211

به "انتصاب سرپرست دانشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب سرپرست دانشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید