استراماچونی، فرهاد مجیدی و یک واقعیت

به گزارش مجله فازنما، شرایط فعلی با شرایط پارسال یک فرق بزرگ دارد؛ اینکه دیگر قرار نیست برچسب سرمربی موقت روی فرهاد بخورد.

استراماچونی، فرهاد مجیدی و یک واقعیت

به گزارش خبرنگاران، قصه کشدار استقلال و استراماچونی به سکانس آخر رسیده و نهایتا تا ساعاتی دیگر تکلیف نهایی ادامه یا قطع همکاری دو طرف تعیین خواهد شد. در عین حال آنچه مسلم است اینکه اگر استراماچونی به هر دلیلی به ایران برنگردد، فرهاد مجیدی به سرعت کارش را روی نیمکت این تیم آغاز خواهد نمود. بر خلاف تکذیب ها، مذاکراتی بین طرفین صورت گرفته و از سوی دیگر همه می دانند که مجیدی تا چه اندازه به راهنمایی استقلال علاقه دارد.

شاید اواخر فصل گذشته هم کمتر کسی تصور می کرد بعد از اخراج شفر، فرهاد مجیدی سرمربیگری استقلال را قبول کند، اما نه تنها این اتفاق رخ داد، بلکه فرهاد در خاتمه فصل به صراحت برای ادامه کار در این سِمت ابراز آمادگی کرد؛ هرچند مدیریت باشگاه پیشنهاد او را نپذیرفت و آندرا استراماچونی را انتخاب کرد. بنابراین اصلا عجیب نیست که مجیدی الان هم خودش را برای دریافت جای استرا آماده نموده باشد؛ مخصوصا که شایعه شده او کادر دستیارانش را هم بسته است.

با این همه شرایط فعلی با شرایط پارسال یک فرق بزرگ دارد؛ اینکه دیگر قرار نیست برچسب سرمربی موقت روی فرهاد بخورد. اگر به هر دلیلی استراماچونی به ایران برنگردد، مجیدی سرمربی قطعی استقلال خواهد شد؛ موقعیتی که فرهاد همواره آرزویش را داشت. البته که این مسوولیت در کنار شیرینی اش، یک ریسک بزرگ هم دارد؛ اینکه اگر مجیدی فرایند نتیجه گیری مطلوب استراماچونی را ادامه ندهد، خیلی زود بلیتش روی نیمکت آبی ها خواهد سوخت؛ شاید برای همواره! قبل از هر چیز دیگری اما اجازه بدهید این چند ساعت را منتظر بمانیم و ببینیم تکلیف استرا و استقلال چه خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 39

به "استراماچونی، فرهاد مجیدی و یک واقعیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی، فرهاد مجیدی و یک واقعیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید