اخباری: با این شرایط داوری، فصل پرچالشی خواهیم داشت، داور با داد، خطا می گرفت و با فریاد، کارت زرد می داد!

به گزارش مجله فازنما، سرمربی تیم فوتبال سایپا ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش، نسبت به قضاوت داور مسابقه انتقاد کرد.

اخباری: با این شرایط داوری، فصل پرچالشی خواهیم داشت، داور با داد، خطا می گرفت و با فریاد، کارت زرد می داد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه سایپا، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص تساوی تیمش در هفته اول لیگ دسته اول برابر استقلال خوزستان گفت: به دو تیم خسته نباشید می گویم بابت بازی جوانمردانه ای که شاهدش بودیم و جنگ تن به تنی که در زمین داشتند. تیم بزرگ سایپا و استقلال خوزستان، سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارند. سایپا سه بار و استقلال خوزستان هم یک بار. من هم سابقه همکاری با استقلال خوزستان را در سالی که این تیم قهرمان شد، داشته ام.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص شرایط دو تیم در این مسابقه گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوبی بود و شاکله این تیم از سال قبل حفظ شده بود؛ برخلاف تیم ما که تقریباً 24 بازیکن تازه در کنار هم قرار گرفته اند. بسیاری از بازیکنان ما به خاطر سقوط سایپا جدا شدند و مجبور بودیم از بازیکنان تازه استفاده کنیم. در مجموع 17 روز است که کنار هم هستیم و هماهنگی نیز زمان می برد.

اخباری ادامه داد: شش هفته برای بدنسازی زمان احتیاج است و ما این زمان را از دست دادیم و مجبور شدیم در این 17 روز، هم یارگیری داشته باشیم، هم تست بگیریم و هم کارهای دیگر را انجام بدهیم. با این حال، من با وسواسی که داشتم سعی کردم برترین های لیگ یک و لیگ برتر را جذب کنم. با توجه به بودجه و شرایطی که داشتیم، از بازیکنانم راضی هستم.

وی در رابطه با داوری مسابقه گفت: اگر قرار است از آغاز مسابقات این شرایط داوری ها باشد، مطمئناً سال پرچالشی را خواهیم داشت. لیگ برتر در دید رسانه هاست، ولی لیگ یک اینطور نیست و من واقعاً از همین ابتدای کار می گویم و درخواست می کنم، داوران به اعتراض ها توجه ننمایند و تحت تأثیر داد و بیداد تیم حریف و نام ها قرار نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا توضیح داد: داور در زمین خودمان با یک اعتراض و داد و بیداد تیم حریف، خطا می گرفت و با فریاد کارت زرد می داد. اصلاً داوری خوبی را شاهد نبودیم. عاجزانه از کمیته داوران، دپارتمان داوری یا هر ارگان دیگری که مسئول است برای رسیدگی به این موارد درخواست می کنم. در بازی با استقلال خوزستان، دو پنالتی برای ما گرفته نشد. نمی دانم کجا باید این اعتراض را سر بدهیم. از بازی اول در خانه خودمان داوری علیه ما بود. همه تیم ها هزینه می نمایند و این برخوردها درست نیست،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1255

به "اخباری: با این شرایط داوری، فصل پرچالشی خواهیم داشت، داور با داد، خطا می گرفت و با فریاد، کارت زرد می داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری: با این شرایط داوری، فصل پرچالشی خواهیم داشت، داور با داد، خطا می گرفت و با فریاد، کارت زرد می داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید