قفل نو واتساپ، کد مخفی برای نمایش مکالمات خصوصی، عکس

به گزارش مجله فازنما، دیجیاتو نوشت: واتساپ در حال ارائه ویژگی های نوی برای افزایش حریم خصوصی کاربران است. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا از قابلیت کد مخفی برای Chat Lock اطلاع داد که با وجود آن کاربران می توانند از چت های خود با یک رمز عبور منحصربه فرد محافظت نمایند. علاوه بر این، واتساپ دو میانبر نو برای قفل کردن سریع چت ها ارائه نموده است.

قفل نو واتساپ، کد مخفی برای نمایش مکالمات خصوصی، عکس

براساس گزارش WABetaInfo در ایکس، زاکربرگ در شرح این ویژگی نوشته است: انتشار قابلیت کد مخفی برای Chat Lock در واتس اپ تا بتوانید از چت های خود با یک رمز عبور منحصربه فرد محافظت کنید. اکنون می توانید چت های قفل شده خود را طوری تنظیم کنید که فقط با تایپ کردن کد مخفی در نوار جستجو نمایش داده شوند، بنابراین هیچ کس نمی تواند به طور ناخواسته از خصوصی ترین مکالمات شما مطلع گردد.

قابلیت قفل کردن چت ها در واتساپ

بنابراین ویژگی کد مخفی یک لایه امنیتی اضافی برای چت های کاربران در واتس اپ فراهم می نماید. کاربران با وجود آن می توانند چت های قفل شده خود را طور تنظیم نمایند که فقط با تایپ کردن کد مخفی نمایش داده شوند. بعلاوه در این کد مخفی می توان از ایموجی ها نیز استفاده کرد تا پیچیدگی بیشتری داشته باشند و حدس زدن کد برای افراد غیرمجاز دشوارتر باشد.

واتس اپ بعلاوه دو میانبر نو را معرف نموده تا کاربران بتوانند چت های خود را ساده تر قفل نمایند. با یکی از این دو میانبر نو می توان چت ها را به طور مستقیم به وسیله صفحه فهرست چت ها قفل کرد. میانبر دیگر یک گزینه اختصاصی در صفحه اطلاعات چت است که امکان قفل کردن و باز کردن قفل چت ها را فراهم می نماید.

در نهایت باید اشاره نمود که این به روزرسانی فقط برای نسخه موبایل واتس اپ ارائه شده است، زیرا قابلیت قفل کردن چت ها در پلتفرم های دیگر وجود ندارد. هنوز معین نیست که این ویژگی ها به نسخه دسکتاپ برنامه راه پیدا خواهند کرد یا خیر. قابلیت Secret Codes هم اکنون در حال انتشار است و طی ماه های آینده برای تمام کاربران دنیا ارائه خواهد شد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آذر 1402 بروزرسانی: 10 آذر 1402 گردآورنده: fazenama.ir شناسه مطلب: 1703

به "قفل نو واتساپ، کد مخفی برای نمایش مکالمات خصوصی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قفل نو واتساپ، کد مخفی برای نمایش مکالمات خصوصی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید